Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αρχική
  • Ενημέρωση
  • Νέα - Ανακοινώσεις
  • Επιστολή ΣΥ.Π.Φ.Α.Α για το σχέδιο νόμου με τίτλο «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» 28-11-18

Επιστολή ΣΥ.Π.Φ.Α.Α για το σχέδιο νόμου με τίτλο «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» 28-11-18

SYLOGOS SYPFAA LOGO JPEG

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Επιστολή ΣΥ.Π.Φ.Α.Α για το σχέδιο νόμου με τίτλο «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2018

Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2018
Αρ. Πρωτ.:  13603

Προς:

Τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού

κ. Γιώργο ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ

Την Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού

κα. Μυρσίνη ΖΟΡΜΠΑ

Κοιν.:

Τον Πρωθυπουργό της Ελληνικής Δημοκρατίας

κ. Αλέξη ΤΣΙΠΡΑ

Τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης
κ. Κυριάκο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Την Τομεάρχη Πολιτισμού και Αθλητισμού

κα. Όλγα ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ
Όλες της ΣΕΦΑΑ της επικράτειας

Τα ΜΜΕ Πανελλαδικής εμβέλειας

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, κύριε Υφυπουργέ,

Με μεγάλη ανησυχία παρακολουθούμε την εξέλιξη της ηλεκτρονικής διαβούλευσης για το σχέδιο νόμου με τίτλο «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» που ετέθη σε λειτουργία την Παρασκευή 23/11/2018 από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ο σύλλογος ΣΥ.Π.Φ.Α.Α ιδρυθείς την 20/7/2017  με την υπ’ αριθμ. 528/2017 απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών με μοναδικό σκοπό την προάσπιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος σε μία διαβούλευση η οποία θα πλήξει το νομοθετικά ρυθμισμένο επάγγελμα του γυμναστή. Επάγγελμα που ήδη βάλλεται μακροχρόνια από την παράνομη άσκηση κι αντιποίησή του από άτομα δίχως νόμιμη άδεια ασκήσεως επαγγέλματος που φέρουν απλά πιστοποιήσεις παρακολούθησης από κέντρα διά βίου μάθησης. Τα κέντρα αυτά, δε φέρουν με τη σειρά τους καμία αξιολόγηση του προγράμματος σπουδών τους από τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την υγεία των ασκουμένων, καθώς παρεκλείνουν του σκοπού ενός κέντρου δια βίου μάθησης που είναι η σεμιναριακή επιμόρφωση ήδη επιστημονικά καταρτισμένων επαγγελματιών.

Επιπλέον είναι ευρέως γνωστό ότι ο κλάδος μας αντιμετωπίζει σοβαρό και χρονίζων πρόβλημα όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση των απόφοιτων της Σχολής Φυσικής Αγωγής κι Αθλητισμού. Κάθε χρόνο αποφοιτούν περισσότεροι από 1000 γυμναστές ΚΦΑ από όλα τα τμήματα των ΣΕΦΑΑ της επικράτειας, η δε απορρόφησή τους από το δημόσιο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση βρίσκεται σε σχεδόν ανύπαρκτο επίπεδο. Η κατάσταση δυσχεραίνει καθώς η προσφορά της αγοράς εργασίας από γυμναστήρια και εν γένει τους αθλητικούς χώρους είναι τάξεις μεγέθους μικρότερη της ζήτησης από τους πτυχιούχου ΚΦΑ. Πλέον των προαναφερθέντων προβλημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ΚΦΑ, την τελευταία δεκαετία έχει ανακύψει, με πολύ μεγάλη ένταση, το  φαινόμενο οι θέσεις εργασίας του γυμναστή ιδιωτικά γυμναστήρια να καλύπτονται κατ’ εξακολούθηση παράνομα και καταχρηστικά από άτομα χωρίς άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, που όμως δύνανται να ανοίγουν διαρκώς και ανενόχλητοι παράνομα γυμναστήρια χωρίς άδεια λειτουργίας γυμναστηρίου, εκμεταλλευόμενοι το ΦΕΚ 8928/2012 1909/Β/16-6-2012 περί ίδρυσης κέντρου ευεξίας και σπα που ανήκει σε τουριστικά καταλύματα. Τέλος ο έλεγχος για την αντιποίηση του κλάδου μας, της άδειας επαγγέλματος και λειτουργίας γυμναστηρίων από την περιφέρεια και αρμόδιους φορείς, δυστυχώς, απουσιάζει πλήρως.

Οι επιταγές της σύγχρονης ζωής, απαιτούν την συνεχή βελτίωση της Επιστήμης της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού, καθώς η γυμναστική και οι αθλητικές δραστηριότητες έχουν καταλυτικό ρόλο στην προάσπιση της υγείας των πολιτών.

Καθημερινά όλο και περισσότερες επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν τα οφέλη της άσκησης ως πρόληψη από νοσήματα της σύγχρονης ζωής, καθώς επίσης και ως συμπληρωματική θεραπεία για την αποκατάσταση ασθενών. Εφόσον λοιπόν η γυμναστική επιδρά σε όλη την φυσιολογία του ανθρώπινου συστήματος, είναι απαραίτητο οι επιστήμονες της φυσικής άσκησης να διαθέτουν γνώσεις πανεπιστημιακού επιπέδου. 

Μεγάλο μέρος των πολιτών που ασκούνται καθημερινά στους αθλητικούς χώρους πάσχουν εν αγνοία τους από ασθένειες μεταβολικής, μυοσκελετικής ή καρδιοαναπνευστικής φύσεως που ακόμη δεν έχουν διαγνώσει.

 Η ενδεχόμενη χορήγηση άδειας ασκήσεως του επαγγέλματος του γυμναστή-προπονητή σε μη καταρτισμένους επαγγελματίες της άσκησης, που δεν είναι πανεπιστημιακού επιπέδου τετραετούς φοίτησης, θέτει άμεσα σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών και θα επιβαρύνει οικονομικά το ασφαλιστικό ταμείο του κράτους.

Ταυτόχρονα θα αποθαρρύνει τον κλάδο της Επιστήμης της Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού να συνεχίσει τις έρευνές του, εφόσον οι Πανεπιστημιακοί απόφοιτοί της θα έχουν ίσα επαγγελματικά δικαιώματα, ως εκπαιδευτές, στα γυμναστήρια με απόφοιτους από ιδιωτικές σχολές κρατικού επιπέδου 4-5, βραχύχρονου κι ανεπαρκούς προγράμματος φοίτησης.

Συναφή επαγγέλματα στον κλάδο της ευεξίας και υγείας με τους οποίους υπάρχει διεπιστημονικότητα και συνεργασία, όπως οι διατροφολόγοι και οι φυσικοθεραπευτές, έχουν κατοχυρώσει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και φαίνονται διακριτά οι επαγγελματικές τους πράξεις με ξεχωριστό προεδρικό διάταγμα, Αντιθέτως οι πράξεις του Καθηγητή Φυσικής Αγωγής ως γυμναστή διακρίνονται έμμεσα μόνο στο ΠΔ 219/2006 για την άδεια λειτουργίας γυμναστηρίου που στο άρθρο 3 παράγραφος 5β ορίζει ξεκάθαρα ότι οι διδάσκοντες, εκπαιδευτές, γυμναστές, προπονητές, πρέπει να είναι πτυχιούχοι ΤΕΦΑΑ, ελληνικού ή ισότιμου αλλοδαπού ΑΕΙ ή να έχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος που έχει χορηγηθεί από τον αρμόδιο κρατικό φορέα.

Δεν νοείται να θεωρείται νομοθετικά ρυθμισμένο ένα επάγγελμα επιστήμης, όταν οι κάτοχοι 4ου και 5ου κρατικού επιπέδου προσόντων, δηλαδή όλοι όσοι έχουν απολυτήριο λυκείου, θα μπορούν να έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα ως εκπαιδευτές στα γυμναστήρια και τους αθλητικούς χώρους. Επιπλέον, δεν δύνανται στο ελάχιστο να αποσαφηνίζονται, ιεραρχικά και διακριτά, οι επαγγελματικές τους πράξεις από τον επιστημονικό υπεύθυνο Πανεπιστημιακού επιπέδου, και η ασάφεια αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα να προβαίνουν σε κατάχρηση των προσόντων τους.

Η πάταξη της παράνομης άσκησης στα γυμναστήρια με δημιουργία μητρώου εκπαιδευτών και προπονητών είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, που όμως χάνει κάθε πρακτική και ουσιαστική υπόσταση στην περίπτωση που νομιμοποιηθούν όλοι όσοι ασκούν παράνομα το επάγγελμα του γυμναστή. Σημειώνουμε ότι με το προς διαβούλευση σχέδιο νόμου, επιχειρείται βιαίως η ως άνω νομιμοποίηση ανθρώπων με υποβαθμισμένο κι ελλιπές πεδίο γνώσεων.

Η χορήγηση άδειας ασκήσεως σε σχολές εκτός Πανεπιστημίου ΣΕΦΑΑ ή αντίστοιχου ισότιμου Πανεπιστημίου αλλοδαπής θα υποβαθμίσει τον κλάδο μας, την επιστήμη, την άσκηση και τον αθλητισμό στην χώρα που τα γέννησε.

Ο προπονητής Γ όπως αναφέρεται στο άρθρο 30 παράγραφος 5β, που θα εκπαιδεύεται σε ΙΕΚ επαγγελματιών προσόντων επιπέδου 5 σε μια προπονητική μέθοδο μιας αθλοπαιδιάς για να προπονήσει υγιείς αθλητές εντός αθλητικού συλλόγου, έχει ανεπαρκές πρόγραμμα σπουδών για να ασκήσει την ιδιότητα του Εκπαιδευτή όπως ορίζεται στο άρθρο 28 παράγραφος β στον μαζικό και ειδικό πληθυσμό. Στερείται βασικών γνώσεων φυσιολογίας της άσκησης και θεωρητικής κατάρτισης σε ειδικούς πληθυσμούς όπως βρέφη, εγκύους, ηλικιωμένους κι άτομα με κινητικές δυσκολίες ώστε να μπορεί να κάνει άσκηση στον μαζικό πληθυσμό στα γυμναστήρια. Συνεπώς,  προπονητής που δεν είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ δεν θα πρέπει να είναι κι εκπαιδευτής-γυμναστής και να γυμνάζει μαζικά κόσμο σε γυμναστήρια όπως προτάσσεται στο άρθρο 29 παράγραφος 6 με αμφότερη εγγραφή στα υπομητρώα της παρ. 1, αλλά μόνο αθλητές σε αθλητικούς συλλόγους. Όσον αφορά στα κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης κρατικού επιπέδου 4, εφόσον δεν ελέγχεται το πρόγραμμα σπουδών τους και το διδακτικό προσωπικό από κάποιον αρμόδιο κρατικό ελεγκτικό φορέα, θεωρούνται αναξιόπιστα, τοιουτοτρόπως και οποιαδήποτε χορήγηση αδείας προπονητή και εκπαιδευτή. 

Επίσης στο άρθρο 30 είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι δεν αναφέρεται πουθενά η απαραίτητη παιδαγωγική επάρκεια όσων θα δουλεύουν με παιδιά, έχοντας ως εφόδιο  πτυχίο ΙΕΚ και ΚΕΚ, καθώς επίσης δεν διευκρινίζεται η ποιότητα και η χρονική διάρκεια της επιμόρφωσης. Επίσης δημιουργείται μια σύγχυση στην αναφορά ειδικότητας ενώ είναι ειδίκευση στις παραγράφους 3α, 3β, 4β, 5β με αποτέλεσμα να δίδεται στα ΑΕΙ ΣΕΦΑΑ επιμόρφωση ανά κατηγορία ενώ το πτυχίο είναι ενιαίο.

Οι απόφοιτοι της Ανώτατης Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης από τα ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ διδάσκονται δύο ακαδημαϊκά εξάμηνα καθένα από τα αθλήματα του προγράμματος σπουδών τους σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε οι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ-ΣΕΦΑΑ να μπορούν να είναι προπονητές Β κατηγορίας στα αθλήματα που έχουν διδαχθεί στο πρόγραμμα σπουδών τους ασχέτως αν δεν έχουν ειδικότητα σε αυτά.

Όσον αφορά τον προπονητή ποδοσφαίρου στο άρθρο 32 με λύπη διαπιστώνουμε ότι εκχωρούνται οι αρμοδιότητες του κράτους και η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε ιδιωτική εταιρία (UEFA-ΕΠΟ) η οποία δεν είναι εκπαιδευτικός οργανισμός, αφήνοντας αποκλειστικά και αθέμιτα την επιμόρφωση των προπονητών στην UEFA και εισάγοντας διάκριση ανάμεσα σε διαφορετικές ειδικεύσεις πχ Καλαθοσφαίρισης και Ποδοσφαίρισης.

Στο άρθρο 33, είναι άξιον απορίας για ποιο λόγο καταργούνται οι σχολές της Γ.Γ.Α εφόσον η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού θα πρέπει να καταρτίσει τα ΙΕΚ προπονητών και τα οποία θα πρέπει να πιστοποιήσει το υπουργείο Παιδείας, Αντιθέτως, στην παράγραφο 2 διαπιστώνουμε ότι δυνητικά δίνεται παράταση στις σχολές επ’ αόριστον. Εν συνεχεία απαιτείται μόνο εμπειρία ανά προπονητική κατηγορία και γίνεται προπονητής Γ μόνο αυτός που έχει αγωνιστική εμπειρία πέντε ετών ακόμη και κατά δήλωσή του.

Στο άρθρο 38, παράγραφος 2α ταυτίζεται το πτυχίο με το επαγγελματικό δικαίωμα. Δεν φαίνεται να απαιτούνται ώρες θεωρητικής κατάρτισης και δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής στο επάγγελμα σε αποφοίτους Λυκείου.

Έτσι παρατηρείται μια απρόσμενη μονομερής προσπάθεια αναβάθμισης των ΙΕΚ και ΚΕΚ σε ένα νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα και μια καταιγιστική υποβάθμιση του κλάδου της Φυσικής Αγωγής κι Αθλητισμού.

Όσον αφορά τα γυμναστήρια στο άρθρο 52 παράγραφος 2α διαπιστώνεται ότι δεν ισχύει κανένας κανόνας στα τουριστικά καταλύματα αφήνοντας εκτεθειμένους τους θαμώνες χωρίς την καθοδήγηση από Καθηγητή Φυσικής Αγωγής.

Στην παράγραφο γ στα κέντρα Yoga προς μεγάλη έκπληξη επίσης δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του παρόντος μέρους, όταν οι υπηρεσίες εκμάθησης και πρακτικής Γιόγκα δεν μένουν στις πράξεις διαλογισμού, αλλά απαρτίζονται από έντονες ασκήσεις με ακραίες θέσεις σώματος που συναντάμε μόνο σε αθλήματα όπως ρυθμική κι ενόργανη , κατακόρυφες ισομετρικές ασκήσεις μεγάλης διάρκειας στηριζόμενοι στο βάρος του σώματος που μπορούν να αποβούν μοιραίες στην αιμοδυναμική λειτουργία ειδικά στις τρίτες ηλικίες καθώς και πιθανότατους μυοσκελετικούς τραυματισμούς. Η παρουσία του Καθηγητή Φυσικής Αγωγής κρίνεται αναγκαία.

Στην παράγραφο δ, στις επιχειρήσεις αθλητικής αναψυχής, που διατηρούν και λειτουργούν αθλητικές εγκαταστάσεις, γιατί άρεται η εποπτεία του καθηγητή φυσικής αγωγής; Ποιος εγγυάται την ασφάλεια και την σωματική υγεία των ασκούμενων;

Το άρθρο 53 παράγραφος α, μας βρίσκει εξίσου ανήσυχους ως προς το πώς ένας γυμναστής χωρίς Πανεπιστημιακή μόρφωση θα μπορεί να εκτελεί προγράμματα Ειδικής Φυσικής Αγωγής σε άτομα με αναπηρία.

Στο άρθρο 64 παράγραφος 1, Σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο του άρθρου, ορίζεται ο ελάχιστος χώρος κυρίας χρήσης στα πενήντα τετραγωνικά μέτρα. Επιπλέον ορίζει τον ελάχιστο χώρο ανά αθλούμενο στα πέντε τετραγωνικά μέτρα. Λαμβάνοντας όμως υπ’ όψιν το ύψος του μέσου ανθρώπου στα 1,75m, καθώς και τις βασικές αρχές εμβιομηχανικής ανάλυσης, που ορίζουν το ανθρώπινο σώμα ως απλό εκκρεμές με βάση στήριξης τα πόδια, μπορούμε να υπολογίσουμε τον ελάχιστο χώρο που απαιτείται για να πέσει αυτό το εκκρεμές, προς οποιαδήποτε κατεύθυνση γύρω από το σημείο στήριξής του, χωρίς να θέσει εαυτόν ή οποιονδήποτε παραπλεύρως παρευρισκόμενό του σε κίνδυνο για την σωματική του ακεραιότητα και την υγεία του. Με βασικές αρχές γεωμετρίας υπολογίζεται ότι για ύψος 1,75 m η αντίστοιχη επιφάνεια είναι π*(1,75)^2 που ισούται με 9,6 m2. Η προτεινόμενη επιφάνεια των 5 m είναι κατά 47% μικρότερη από την ελάχιστη που μόλις υπολογίσαμε και άρα επικίνδυνη. Λαμβάνοντας υπόψιν την παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, αν ο ελάχιστος αριθμός ταυτόχρονα παρευρισκόμενων αθλουμένων είναι το πλήθος 10, τότε ο ελάχιστος χώρος κύριας χρήσης για τον ελάχιστο ασφαλή χώρο ανά αθλούμενο (9,6 m2) είναι 96 m2 . Ο υπολογισθείς χώρος είναι 92% μεγαλύτερος από το προτεινόμενο του δημοσιευθέντος προσχέδιου για διαβούλευση.

Στο άρθρο 66 θεωρούμε ότι μόνο ένα φορητό φαρμακείο ως μέτρο πρώτων βοηθειών είναι ανεπαρκές, όταν σε μη αθλητικούς χώρους μεγάλης συγκέντρωσης πολιτών, όπως αεροδρόμια, απαιτείται αυτόματος απινιδωτής και εξειδικευμένο πιστοποιημένο επιστημονικό προσωπικό που γνωρίζει ΚΑΡΠΑ και χρήση αυτόματου απινιδωτή. Πόσο μάλλον σε έναν αθλητικό χώρο σωματικής άσκησης που οι πιθανότητες να συμβεί ένα δυσάρεστο γεγονός είναι αυξημένες.

Στο άρθρο 68 παράγραφος 1

Προτείνουμε να προστεθούν ως δικαιολογητικά τα εξής:

η) Πινακίδα, τουλάχιστον στην κύρια είσοδο του γυμναστηρίου, που θα αναγράφει εμφανώς τον Αριθμό Άδειας Λειτουργίας του γυμναστηρίου, την επωνυμία αυτού καθώς και τη σφραγίδα που θα ορίσει η Ε.Ε.Α., όπως ακριβώς τα Ιδιωτικά Ιατρεία και Δικηγορικά Γραφεία. Να είναι ομοιόμορφη και να πληροί τους όρους που θα αποφασίσει η Ε.Ε.Α. Η μη ύπαρξή της να επιφέρει νομικές κυρώσεις.

θ) Μόνιμα Αναρτημένη Λίστα σε εμφανές σημείο και ευδιάκριτα γραμμένη, που θα αναφέρει συγκεντρωτικά, τουλάχιστον, το Ονοματεπώνυμο, τον Αριθμό Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος, τον Τύπο και την κατηγορία αυτής για κάθε προπονητή ή και εκπαιδευτή που εργάζεται στο εν λόγω γυμναστήριο. Επιπλέον να υπάρχει αναλυτική επεξήγηση όλων των τύπων άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και των έργων που μπορεί η κάθε μία εξ αυτών να αναλάβει. Η μη ύπαρξη της να επιφέρει νομικές κυρώσεις.

Στο άρθρο 69 παράγραφος 3 και 4 του νομοσχεδίου παρατηρούμε κατ’ επανάληψη ότι το επιστημονικό προσωπικό σε ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων μπορεί να αποτελείται από απόφοιτους Λυκείου με χαμηλού κρατικού επιπέδου προσόντα.

Ενώ στο άρθρο 70 δεν διευκρινίζεται πουθενά μία ιεραρχία και με το μέγιστο πλήθος επιστημονικού προσωπικού που δύναται να επιβλέψει ο επιστημονικός υπεύθυνος στα ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων.

Επίσης στη παράγραφο 3 εδάφιο γ θα πρέπει ο επιστημονικός υπεύθυνος να ελέγχει την ύπαρξη και την ορθότητα της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του κάθε προσληφθέντος μέλους του επιστημονικού προσωπικού. Τέλος να φέρει προσωπική ευθύνη, μαζί με το εκάστοτε μέλος, για το έργο που εκτελεί το κάθε μέλος του επιστημονικού προσωπικού, ώστε να μην υπερβαίνει τις αρμοδιότητες που του αναλογούν.

Τέλος στο άρθρο 74 διαπιστώνουμε ότι οι υπηρεσίες χορού θα παρέχονται με απλή βεβαίωση σπουδών, πλήττοντας τους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής Ανώτατης Πανεπιστημιακής εκπαίδευση με ειδίκευση στους χορούς.

Έχοντας μελετήσει το νέο σχεδίου νόμου με τίτλο «Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις» έκπληκτοι διαπιστώσαμε ότι δεν ήταν ενήμερες και δεν συμμετείχαν στη σύνταξη του νέου αυτού νόμου ούτε οι Πανεπιστημιακές Σχολές Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, ούτε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι η σύνταξη του νέου νόμου έγινε μονομερώς χωρίς να υπολογιστεί η ακαδημαϊκή κοινότητα. 

Συνεπώς, ζητούμε από τον κ. Υφυπουργό να μας απαντήσει δημόσια, ονομάζοντας τα μέλη και τους φορείς που τέλεσαν Τεχνικοί Σύμβουλοί του για την κατάρτιση του προς διαβούλευση σχέδιο νόμου.

Ως Σύλλογος Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής προκειμένου να επιδιώξουμε την προάσπιση των συμφερόντων των μελών του συλλόγου, αλλά και εν γένει όλων των συναδέλφων πτυχιούχων ΤΕΦΑΑ ή κατόχων ισότιμων πτυχίων διαμαρτυρόμαστε και καταψηφίζουμε το άρθρο 28, το άρθρο 30 , το άρθρο 31, το άρθρο 32, το άρθρο 33, το άρθρο 38, το άρθρο 39, το άρθρο 52 παρ 2, το άρθρο 53 παρ α, το άρθρο 64, το άρθρο 66, το άρθρο 68, το άρθρο 69, το άρθρο 70, το άρθρο 74 παρ δ που οδηγούν τόσο σε πλήρη υποβάθμιση του επαγγέλματος του γυμναστή-εκπαιδευτή-προπονητή Καθηγητή Φυσικής Αγωγής αφού πλέον η απόκτηση πανεπιστημιακής τετραετούς φοίτησης θα εξομοιωθεί με την παρακολούθηση ολιγόμηνων και αμφιβόλου ποιότητος σχολών, υποβαθμίζοντας την αξιοκρατία, αλλά και θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα των ασκούμενων.

 

 

 

         ΠΡΟΕΔΡΟΣ                 ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ             ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 Παπούλιας Κωνσταντίνος         Δήμας Αντώνιος           Αργυρίου Δημήτριος